Cora 4/2020

Uusi ProcessManager ominaisuus - asiakastyytyväisyyskysely ProcessManager in avulla seuraat yrityk- sesi tärkeimpiä avainlukuja aina maa- laamon liikevaihdosta työntekijöiden tehokkuuteen ja maalausmateriaalin menekkiin. Nyt uutena toimintana olemme tuoneet ProcessManager-käyttäjille mahdolli- suuden automatisoida asiakastyytyväi- syyskysely. Asiakastyytyväisyyskyselyn avulla tiedät, kuinka asiakkaat kokevat saamansa pal- velun. Hyvin asiakkaitaan palvelevat yri- tykset voivat hyödyntää tietoa uus- asiakas- ja yhteistyökumppaneiden han- kinnassa ja näin kasvattaa liikevaihtoa. Yritykset valitsevat mieluiten yhteistyö- kumppanin, jonka työnjälkeen ja palve- luun auton omistajat ovat tyytyväisiä. Yrittäjän tai liiketoiminnan vetäjän ongel- mana voi olla todentaa asiakkaiden tyyty- väisyys ja miten sitä olisi helppo seurata säännöllisesti. Autonomistajan yhteystiedot siirtyvät Cabaksesta vauriolaskelman mukana ProcessManageriin. Kun tieto auton luo- vutuksesta asiakkaalle on ProcessMana- gerissa, voidaan kysely toteuttaa käte- västi sen avulla. ProcessManagerista lähtee automaatti- sesti tekstiviestikysely asiakkaalle, ja tähän asiakas voi vastata helposti anta- malla palvelulle numeerisen arvon. Kysely on mahdollisimman helppo asiakkaalle , jolloin saavutetaan kor- keampi vastausprosentti. Esittelykel- poista dataa kertyy ProcesManager-järjes- telmään, ilman ylimääräistä työtä. Dataa on helppo seurata ja tarvittaessa tulostaa halutulta ajanjaksolta raportti yhteistyökumppaneille esiteltäväksi. On käytännöllistä, kun yrityksen pyörittä- miseen l i ittyvät tärkeät muutkin ProcessManagerin avainluvut ja mit- tarit löytyvät helposti yhdestä pai- kasta. Onko sinulla esittää faktat asiakaskoke- muksesta yrityksessäsi? Voimme aloittaa seurannan ProcessManagerin avulla. Ole yhteydessä ja kysy lisää. 10 CORAREFINISH 4/2020

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk0MTY=